usp Gratis verzending

usp Veilig betalen

usp 100% handgeschilderd

usp Diverse afmetingen

usp 14 dagen bedenktijd

usp Niet goed, geld terug

usp Gratis verzending
usp Veilig betalen
usp 100% handgeschilderd
usp 14 dagen bedenktijd
usp Niet goed, geld terug

Garantie

Niet mooi geld terug garantie
Pas als je blij en trots bent met je nieuwe schilderij zijn wij ook tevreden. Daarom krijgt je bij ons een 100% tevredenheidsgarantie! Niet goed is bij ons altijd geld terug. Na ontvangst van uw schilderij uit de webshop heeft u altijd 14 dagen bedenktijd. U kunt het schilderij zonder opgaaf van redenen aan ons terugsturen. We zorgen er dan voor dat je betaling binnen 2 werkdagen wordt teruggestort.

Koop garantie
Bij ons ben je op alle punten verzekerd van een veilige online aankoop. Van beveiligde betaling, aangetekende- en verzekerde verzending en na ontvangst van je schilderij uit de webshop altijd twee weken retourrecht. Zonder opgaaf van redenen. Onze schilderijen worden met UV-bestendige acrylverf geschilderd of met olieverf en een beschermlaag. De kleuren zullen dus zeker niet dof worden. Een schilderij in de volle zon hangen is echter nooit een goed idee. Probeer het schilderij enigszins te beschermen tegen een te hete zon.

Aankomst garantie
Op al onze kunstwerken zit aankomstgarantie. Mocht er tijdens de verzending schade aan het kunstwerk optreden, dan is dat risico voor ons. Kijk daarom altijd goed of de verpakking is beschadigd en neem in dit geval direct contact met ons op. Wij handelen vervolgens de schade af we sturen jou zo snel mogelijk een nieuw kunstwerk of vergoeden je aankoopbedrag.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwschilderijwebshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.